آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

شیفتگان پرواز را میل خزیدن نیست..‌!

از قتی که اومدم خونه قصد دارم این پستو بنویسم و هربار به هر دلیلی ننوشتم!

الان وقتشه

نمیدونم با چه نظمی و از کجا شروع کنم ولی لزومی نمیبینم

اعصابم خورده،کلافه ام..‌‌.حس میکنم مثل یه پرنده ام که گذاشتنم توی یه قفس و رنگ قفسم با بقیه متفاوته!!

خسته شدم از این ادمهای خودخواه اطرافم،از اونهایی که منفعت طلبن،از همه اونهایی که چیزی نیستن جز ادعا

یکی نیست بگه چرا خودتو با من مقایسه میکنی که بعد به این نتیجه برسی که نمیتونی مثل من باشی و بخوای به هر طریقی حرصتو رو من خالی کنی،یکی نیست بگه دردت چیه واقعا؟؟که یه روز خوبی یه روز بد؟چرا جو گیر میشی؟باشه بابا تو خوبی،اصلا مگه من چیزی گفتم؟:)

اولش برای چند دقیقه ازت متنفر شدم ولی بعدش با دیدن ادامه رفتارات متوجه شدم تو حتی ارزش نداری که بهت فکر کنم چه برسه بخوام احساسمو برات خرج کنم، از یه طرف دیگه هم دوست ندارم حس نفرت وارد قلبم شه و سیاهش کنه،هرگز

**امیدوارم سعادتمند و کامگار بشی فقط منو بیخیال شو!**

از اینکه انسانیت مرده بدم میاد،از اینکه اینجا یه چیزهای بی ارزشی براشون ارزش شده بدم میاد،از اینکه دیگرانو بیشتر از خودشون میشناسن بدم میاد،نمیخوام توی همچین جامعه ای زندگی کنم اخه، نمیدونم چقدر باید از کنار ادمهای بی منطق اطرافم عبور کنم و هیچی نگم

دلم میخواد این دو-سه ماه هم بگذره به امید اینکه پایان راه باشه،دلم میخواد زودتر از اینجا برم ولی مگه اسمون همه جا یه رنگ نیست؟ هرجا هم برم باز همین ادمها فقط با لباس های متفاوت

قبلا به خودم میگفتم چیکار به بقیه داری تو با عقاید خودت زندگی کن،اما اخه مگه من لالم؟مگه نمیشنوم؟منم دارم با همین مردم زندگی میکنم،مگه میشه فقط و فقط برای خودت بود؟ معلومه که نمیشه

********

یکی از دلایلی که همیشه توی هرشرایطی تلاش میکنم اینه که از شکست خوردن میترسم! همیشه بهم یاد دادن پیروز باشم و شکست رو نه،ولی خب خودم گاهی اوقات این شکستها رو تجربه میکنم و یاد گرفتم تا حدودی چطوری باید دوباره پیروز شم اما نمیخوام به شکست خوردن عادت کنم بنابراین متوقف نمیشم،باید برسم به همه موفقیت هایی که حق من هستن....!!


الهی و ربی من لی غیرک؟ اکفیانی فانکما کافیان . وانصرانی فانکما ناصران....!


نظرات 8 + ارسال نظر
دلژین جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 16:26 http://delzhin313.blogsky.com

سنت رو پرسیده بودم ، یادم بود حول و حوشش رو ولی دقیق نمیدونستم چندمی....
هنوزم میگم :) بیشتر از سنت میزنی ؛*

اوم
خخخخ پیر شدم رفیق:)))
ممنونم نظر لطفته

دلژین پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 20:08 http://delzhin313.blogsky.com

آخیش... با کروم اومدم حل شد :))
هر جای دنیا بری همینه... آدم های خودخواهی که فقط به فکر منافع خودشونن ... خیلی زیاد برخورد خواهی کرد.... بذار وارد اجتماع شی بهت میگم...

خداروشکر،ممنونم عزیزم

نمیشه هم نفهمید!!!
و نمیشه بیخیال بود
ب این میگن عذاب اجباری !!
تا همین حدی ک وارد شدم ک فاجعه ست بانو،خدا ب داد بقیش برسه

me پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 17:51

سلام! خوبی؟ اومدم ی سر بهت بزنم:)
از اشتباهات خود شرمنده نشوید و آن را جرم ندانید. ( کنفسیوس )
استاد چرچیل میگه:
موفقیت توانایی رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن شور و حرارت است
من ک موافقم.
دوست عزیز من یادته یبار بهم گفتی: ... اندکی صبر سحر نزدیک است...
روزای دل خواستت تو راهن؛)
تو بهترین خودت باش

سلام
ممنونم ک سرمیزنی و ممنون بخاطر جمله های قشنگت
ولی گفتم ک یادنگرفتم شکست بخورم بنابراین ترجیح میدم از تجربه های دیگران استفاده کنم و تا حد ممکن خودم شکست نخورم

گوناگون پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 14:49 http://ghandoopand.blogfa.com/

سلام ممنون که اومدی
عیدت مبارک

سلام عزیزم خواهش میکنم
عید توهم مبارک

سارا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31 http://mfsinger.blogfa.com

خیلی ممنون:(
سال نو شما هم مبارک:)
همچنین
نه راهنمایی هستمــ متوسطه اول
مرسی از راهنماییت...
مرسی ک سرزدی باز هم سر زبزن


باید بی خیال آدم ها شد زندگی نفرت انگیز شده فقط اون بالایی عشقه
http://mfsinger.blogfa.com/

اها
ایشالله ک موفق باشی
اول راهی عزیزم ادامه بده
چشم میام
بله واقعا

هانی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 13:27 http://hanihastam.persianblog.ir

ایشالا که برسید به همه موفقیت هایی که حقتون هست و البته آدم ها دست از سرتون بردارن
سپاس از حضورتون

ایشالله
ممنونم از لطفتون

H@mid پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:45 http://arameshe-sabz.blogfa.com

سلام
شکست مقدمه پیروزیست . چون شما را باتجربه تر میکند و نقاط ضعفتان را پوشش میدهد .
از نظر من عصبانی شدن از آدمهای بی ارزش بیهوده است :)

سلام
ممنونم
بله واقعا چیزی جز این نیست
اما درکنار اون یه سری از مسائل توی زندگی هستند که شکست خوردن توی اچن ها تاوان زیادی داره و باید برای اینها از جان مایه گذاشت که شکستی پیش نیاد
منم موافقم

Lady پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 00:18 http://writtenbylady.blogsky.com

خط اخر پستت دل ادمو قرص میکنه و همین برای همه ی ناملایمت ها کافیه

سلام
اره.............
واقعا همینه
ممنونم سرزدی لیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد