آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

اللهم ادرکنی الساعه...!

1.  یکی از سخت ترین کارای دنیا بارفیکس زدنه !! اصن یه وضع داغونه ، سخته سخت

2. خسته شدم از بس چشمام صفحات کتابا رو دید و نخوابید (خسته جسمی) درمانش چندییین روز استراحته که اصلا وقت نیست!  دعا کنید برام !

3.  برم بخوابم؟ :) 

4.    روز پدر هم پیشاپیش به همه باباهای مهربون تبریک میگم بخصوص باباجون خودم

5. میخوام توی همین لحظه یه دعا برای همه کنم ! : خدایا همه رو به ارزوهاشون برسون.



وضعیت

پست hibye همچنان برقرار هست ولی من نمیتونم ننویسم!!

خلاصه که اگه یه وقت اومدنم تاخیر داشت دلیلشو توی پست hibye بخونید!

اهنگ این روزای من : دریا_امین رستمی :)

سواااال!!!!!!    1. چرا میاید وب مطالبو میخونید کامنتی برام نمیذارید؟؟  :/ 

امار بازدید زیاده ولی کامنت کمه :(

عصنشم اعتراض دارم

2. وبلاگ لبخند ماه ادرسش تغییر کرده؟؟؟ من نمیتونم برم ک:/

دلم....

دلم شبای تابستونو میخواد

دلم روزای بارونی رو میخواد

دلم دنیای بدون استرس میخواد


دلم خدا میخواد...!

Hi bye :))

سلااام

امیدوارم همتون حالتون خوب باشه و ایام ب نیز ب کامتون:)

اومدم بگم حدودا دوماه نیستم!!! فراموشم نکنید:) خخخ

برام هم دعا کنید امتحاناتمو با موفقیت پشت سربگذارم

نیام ببینم وبتونو بستید و رفتیدااا. !!!

خلاصه ک خداپشت و پناهتون!

: خیلی بده ک یه پزشک روزی که امتحان تخصص داره تصادف کنه و جونشو از دست بده،متاسفم :(  (سارا.ش)

خدا رحمتش کنه

و حالا یه شعر از فریدون مشیری:

من به این جمله نمی اندیشم!

به تو می اندیشم!

ای سراپا همه خوبی،

تک و تنها به تو می اندیشم!

همه وقت،همه جا،

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم!

تو بدان این را تنها تو بدان تو بیا،

تو بمان با من تنها تو بمان!

جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب!

من فدای تو،به جای همه گل ها تو بخند!

اینک این من که به پای تو در افتادم باز

ریسمانی کن از ان موی دراز،

تو بگیر،تو ببند!

تو بخواه!

پاسخ چلچله ها را تو بگو

قصه ابر هوا را تو بخوان!

تو بمان با من،

تنها تو بمان!

در دل ساغر هستی تو بجوش!

من،همین یک نفس از جرعه جانم باقی ست،

اخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش!


//تولد دوست شاعر عزیزم هم که چهارم اردیبهشت هست از همینجا تبریک میگم؛با بهترین ارزوها

الها...ای یار همیشه مهربانم...دلم بهانه اغوشت را دارد...

  • خدایا دستم را رها نکن. . .
خدای من،خدای خوب و مهربانم،خدای بخشنده ام،دست هایم را بسویت دراز کرده ام
  • خدایا دستم را رها نکن. . .
    خدای من،خدای خوب و مهربانم،خدای بخشنده ام،دست هایم را بسویت دراز کرده ام تا که محکمتر از قبل آنها را بگیری چرا که عمریست دستانم را گرفته ای؛أما چندیست که دستهایم از دستهایت رها شده از فرط گرمای بین دستهایمان!!!،خدای مهربانم نگذار دست هایم را به پیش کسی جز تو دراز کنم،مرا این بنده گناهکارت،این بنده حقیرت را لحظه ای به خود وامگذار تا پای در راه خطا نگذارد؛حضور تو خدای من در زندگی پر ز غم و دردم عطر پاکی را با خود به ارمغان خواهد آورد. . .

    در این روزها بیشتر از قبل محتاج گرمای اغوش توام....

    متنی که دوستم برای تولدم نوشته

    زمین یک دور زد و بر ما هم سالی گذشت...سال خوبی بود مث همه ی سال ها!

    با همه اندوخته ها،تلخ و شیرین ها،خوشی ها،ناراحتی ها و وابستگی ها و ... وارد سال نو شدیم.

    میخایم تو سال جدیدمون بیشتر زندگی کنیم،بیشتر بخندیم:)

    یاد گرفتیم وقتی که تنها میشیم به یاد هم دیگه نباشیم؛وقتی که با همه هستیم به یاد هم باشیم؛)

    چقدر احساس داشتن یه دوست* خوب کنارت دل پذیره...بهت امید

    میده و تو رو به خوب بودن و خوب ماندن تشویق میکنه!

    وقتی که خودمو فراموش میکنم،ناراحتم و حوصله هیچی رو ندارم؛بازم یه نفر،یه دوست کنارم هست که منو اروم کنه..

    <قاصدک از تولدی خبر میده...

    خورشید وسط اسمون بود!اولین ظهری بود که همه چی حال و هوای تازه ای داشت...

    درختان سبز تر،رودها جاری تر و گیاهان پرنشاط تر...<

    دوست عزیزم،مریم جان♥

    خوبی در قلب تو همیشه جریان داشته و خواهد داشت...

    هر سال روزی که تو به دنیا اومدی،از بهترین روز های منه^

    با تو همه زیبایی ها اغاز شد...

    تو بهترینی دختر،از خدا ممنونم که دوستی مث تو بهم داده:)

    نگات به اسمون افتاد و اسمون پر ستاره شد!

    واژه ها از انچه فکر میکنیم حقیر ترن تا مهربونی های تو رو وصف کنن-پنجره اهنگ زندگیت همیشه رو به شکفتن باز شه...

    الهی جاده زندگیت همیشه هموار باشه"اسمونت همیشه صاف و دلت دریا...

    امیدوارم پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی کنی و به همه* ارزو هات برسی:)

    جات در♥ منه...

    منطقی...با صداقت...بهترین...

    پرتلاش...دوست داشتنی...هرچی بگم بازم کمه...

    روز های خوبی رو سپری کنی و هر روزت بهتر از دیروز باشه؛)

    عزیزتر از جانم

    می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

    اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

    دوستت دارم ، تولدت مبارک

    دوستدار تو:ح*ن




    سلام

    مرسی از همتون که تبریک گفتید،و تشکر ویژه میکنم از همین ح ن عزیز که این متن خوشگلو برام نوشت

    نگان عزیزکه مثل ابجی همیشه کنارمه

    و o,b که یک کارت پستال بسیار جالب برام تهیه کرد

    به جز نگان اون دوتا تنها پنجره تشکر کردن همینجا بود!

    ممنونم از همتون


    یکشنبه 15/1/95

     

    امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است؟
    امروز من چند ساله ام؟
    چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
    پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

     

    .

    .

    سلام...!

    ساعت دوازده ظهر چند سال پیش توی چنین روزی ب دنیا اومدم!!

    خوشحالم که هنوز هم گاهی وقتا بیخیال دنیا میشم و لبخند میزنم و میخندم:)

    خدایا ازت ممنونم که بهم اجازه دادی ...مین بهار زندگیم هم از راه برسه...ممنونم که بهم فرصت زیستن دادی...فرصت اشتباه کردن،فرصت بخشیدن،خندیدن،گریستن،دوست داشتن،تلاش کردن،دویدن،زمین خوردن،خسته شدن و دوباره بلند شدن!!

    خدایا.. زانوهام زخمی هستنا!ولی هنوزم میتونم بدوم،میتونم از نردبان اسمونت بالا بیام!

    خودت بهم گفتی همه اینا رو،چه انتظاری غیر از این هست؟

    روز تولدم بلدم نفس عمیق بکشم و بگم منم اینجام..منم هستم...

    هنوزم نمیدونم چه ارزوی خاصی برای امروز دارم،این همه ارزو کدومو انتخاب کنم؟

    خدایا....همه رو به تو میسپارم!

    ......سکوت،سکوت و سکوت....

    //

    از همه ی اونایی که چه مجازی چه واقعی کنارم هستن تشکر میکنم..‌و همه اونایی که امسال تولدمو فراموش کردن! 

    دلتون شاد و لبتون خندون

    :)

    سلام:)

    خوبید؟حالتون چطوره دقیقا؟!

    اینم از اخرین روز تعطیلات ولی من هنوز نرفتم خونه متاسفاااانه!!

    بازم روز از نو و روزی از نو!!!

    من ک خودمو از 19اسفند مرخص کرده بودم حالا دوباره همه چیز مثل سابق میشه!

    برگردید سرکار و خونه و درس و مشق و زندگیتون:))

    بازم بیایم اینجا و از روزمرگی هامون بگیم،بیایم بگیم سرکار،خونه،مدرسه،دانشگاه چی گذشته! 

    چیزی نیستا!!! فقط یه بیست روزی بود جوگیر شده بودیم:))

    دوس داشتم از فردا برگردم سراغ زندگیم ولی هنوز برنگشتم شهر خودم!

    ایشالله فردا

    امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و دلتون شاد باشه

    اینبار خودم....

    من....! مرا که میشناسی؟!خودمم...

    کسی شبیه هیچکس! کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی.... مهربان،سرد و گرم!!،کمی هم بهانه گیر.... اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام...

    .......... کسی میدونه من کیم ؟

    من همون دیوونه ایم که هیچوقت عوض نمیشه... همونی که همه باهاش خوشحالن اما کسی نمیتونه خودشو خوشحال کنه.. همونی که اونقدر یه اهنگ گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر میشه..... همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغضاشو قورت میده،انگار گریه براش خط قرمزه!

    همونی که فکر میکنن سخته،سنگه همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اما همه ناراحتش میکنن... همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست... 

    همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته...



    به احساساتم 

    لیدوکائین زدم! 

    الان بی  حس بی حسم....


    بسم الله الرحمن الرحیم

    سال نو مبارک


    با بهترین ارزوها برای همتون.


    سال خوبی داشته باشید


    اللهم صل علی محمد وال محمد