آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم
آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آهــــنـــگِ زنــدگــۍِ مـــن....!

آن‌جا که تویی، یک دل دیوانه نبینی،تا گرید و گریاند از آن گریه، تو را هم/ این‌جا که منم، عشق به سرحد کمال‌ست...صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

متنی که دوستم برای تولدم نوشته

زمین یک دور زد و بر ما هم سالی گذشت...سال خوبی بود مث همه ی سال ها!

با همه اندوخته ها،تلخ و شیرین ها،خوشی ها،ناراحتی ها و وابستگی ها و ... وارد سال نو شدیم.

میخایم تو سال جدیدمون بیشتر زندگی کنیم،بیشتر بخندیم:)

یاد گرفتیم وقتی که تنها میشیم به یاد هم دیگه نباشیم؛وقتی که با همه هستیم به یاد هم باشیم؛)

چقدر احساس داشتن یه دوست* خوب کنارت دل پذیره...بهت امید

میده و تو رو به خوب بودن و خوب ماندن تشویق میکنه!

وقتی که خودمو فراموش میکنم،ناراحتم و حوصله هیچی رو ندارم؛بازم یه نفر،یه دوست کنارم هست که منو اروم کنه..

<قاصدک از تولدی خبر میده...

خورشید وسط اسمون بود!اولین ظهری بود که همه چی حال و هوای تازه ای داشت...

درختان سبز تر،رودها جاری تر و گیاهان پرنشاط تر...<

دوست عزیزم،مریم جان♥

خوبی در قلب تو همیشه جریان داشته و خواهد داشت...

هر سال روزی که تو به دنیا اومدی،از بهترین روز های منه^

با تو همه زیبایی ها اغاز شد...

تو بهترینی دختر،از خدا ممنونم که دوستی مث تو بهم داده:)

نگات به اسمون افتاد و اسمون پر ستاره شد!

واژه ها از انچه فکر میکنیم حقیر ترن تا مهربونی های تو رو وصف کنن-پنجره اهنگ زندگیت همیشه رو به شکفتن باز شه...

الهی جاده زندگیت همیشه هموار باشه"اسمونت همیشه صاف و دلت دریا...

امیدوارم پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی کنی و به همه* ارزو هات برسی:)

جات در♥ منه...

منطقی...با صداقت...بهترین...

پرتلاش...دوست داشتنی...هرچی بگم بازم کمه...

روز های خوبی رو سپری کنی و هر روزت بهتر از دیروز باشه؛)

عزیزتر از جانم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

دوستدار تو:ح*ن




سلام

مرسی از همتون که تبریک گفتید،و تشکر ویژه میکنم از همین ح ن عزیز که این متن خوشگلو برام نوشت

نگان عزیزکه مثل ابجی همیشه کنارمه

و o,b که یک کارت پستال بسیار جالب برام تهیه کرد

به جز نگان اون دوتا تنها پنجره تشکر کردن همینجا بود!

ممنونم از همتون


نظرات 10 + ارسال نظر
me دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 22:16

ناقابل بود دوست عزیز من
من خودم خیلی دوسش دارم!
برای بهترین زندگیم هم یبار خوندمش
عالیه پستات
مرسی

ممنونم از لطفت
مرسی عزیزم
منم یادمه ی بار برای ح.ن خوندمش،میشناسیش ک!!!
امشب نبودی روشن کردم!!گفتم منم ساکت باشم ک عادت کنی
هنوزم روشنم ولی خبری نیس،الان دگ خاموش میکنم

me یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 20:11

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
،شدم آن عاشق دیوانه که بودم 
 ***د
ر نهانخانه ی جانم گل یاد تو درخشیدب
اغ صد خاطره خندیدعطر صد خاطره پیچید 
***
یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم
پرگشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم
ساعتی بر لب آن جوی نشستیم
تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت
من همه محو تماشای نگاهت 
***
آسمان صاف و شب آرام
بخت خندان و زمان رام
خوشه ماه فرو ریخته در آب
شاخه ها دست برآورده به مهتاب
شب و صحرا و گل و سنگ
همه دل داده به آواز شباهنگ
 ***
یادم آید : تو به من گفتی :از این عشق حذر کن!لحظه ای چند بر این آب نظر کن اب ، آئینه عشق گذران است تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است باش فردا ،‌ که دلت با دگران است!تا فراموش کنی، چندی از این شهر سفر کن! ***با تو گفتم :‌"حذر از عشق؟ندانم!سفر از پیش تو؟‌هرگز نتوانم!روز اول که دل من به تمنای تو پر زدچون کبوتر لب بام تو نشستم،تو به من سنگ زدی من نه رمیدم، نه گسستم"باز گفتم که: " تو صیادی و من آهوی دشتم تا به دام تو درافتم، همه جا گشتم و گشتمحذر از عشق ندانمسفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم...! ***اشکی ازشاخه فرو ریخت مرغ شب ناله ی تلخی زد و بگریخت!اشک در چشم تو لرزیدماه بر عشق تو خندید،یادم آید که از تو جوابی نشنیدم پای در دامن اندوه کشیدم نگسستم ، نرمیدم رفت در ظلمت غم، آن شب و شب های دگر همنه گرفتی دگر از عاشق آزرده  خبر هم نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم!بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم!*****

خیلی فوق العادست مرسی
بخصوص جایی ک میگه ؛ تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت!!

دلداده چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 02:51 http://emammhr.blogfa.com

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا فقط ... خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع)
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش..

سلام
متشکرم
چقدر عالی،حتما سرمیزنم

MANANDE MAH شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:13 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممم دوست همیشگیه من .

من الان متوجه شدم تولدت بوده . با تاخیر بزرگ شدنت مبارک:))

سلام عزیززم
ممنونم

EMDI پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 21:31 http://EMDI.BLOGFA.COM

ممنون
یه پیشنهاد برات دارم اگر امسال نهایی هستی از همین الآن بیخیال نت شو بهامید خدا وقت برای نت اومدن زیاده ولی عمر که بره رفته

واقعا؟
باشه
مرسی از کمک

EMDI پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 21:07 http://EMDI.BLOGFA.COM

راستش من امسال کنکور دارم

ولی با برنامه ریزی به همه به امید خدا میرسم

موفق باشی
ایشالله

EMDI پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 20:45 http://EMDI.BLOGFA.COM

پس به امید خدا منتظر متن های طنز باشید
ولی رفیق نیمه راه نباشید

نه من شاید کم بیام ولی همیشه میام!!

لبخند ماه پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 15:30 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

با تاخیر مبارک

مرسی عزیزم

Meredith Grey چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 23:21 http://dr-coffe.blogsky.com

چه متن قشنگی
امیدوارم 120 ساله شی.به هرچی میخوای برسی.روز به روز موفق تر بشی.شاد و سربلند و خوشبخت بشی.همه ی چیزهای خوب مال تو بشه

مرسی عزیزم
ایشالله...ممنون بخاطر ارزوهای قشنگت

EMDI چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 19:05 http://EMDI.BLOGFA.COM

سلام
راستش من به مسائل عشق و عاشقی و این دسته حرف ها اصلا علاقه ایی ندارم
و خودم رو قاتی این ماجرا ها نمی کنم
ولی چون دوستای عزیزی که وقت میزارن و وب رو می خونن از این دسته نوشته ها خوششون میاد پس منم این متن ها رو می نویسم
وگرنه من خودم بیشتر از متن های طنز خوشم میاد
و به امید خدا سعی دارم که وب رو کم کم به اون سمت ببرم که بستگی به نظرات دوستای عزیزم داره
که اگر مطالب طنز دوست نداشته باشن پس به همین رویه ادامه میدم تا ببینیم خدا چی می خواد

دلیل اینکه از عشق و عاشقی خوشم نمیاد
اینه که آخرش دل پسر یا دختر شکسته میشه چه خواسته چه ناخواسته
ممکنه یکیشون از عمد دل اون یکی رو بشکنه ممکن هم هستش که از عمد نباشه ولی در هر صورت
به نظرم هیچ چیزیی تو دنیا ارزش شکستن دل کسی رو نداره

حتی خود من هم که اصلا از این چیزا خوش نمیاد بارها شده که دلم رو شکستن

چه برسه به اون عاشقای دروغی و راستی

و در آخر ممنون که اومدید
یاعلی

سلام
خب درسته پیش میاد،ولی میشه بدبین هم نبود
و فقط ازش دوری کرد...ب هرحال نظرتون محترمه دوست عزیز
امیدوارم موفق بلشی
منم با طنز موافقم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد